miercuri, 24 februarie 2010

Escapadă la Poşaga

De ce să stai în cutia de chibrituri hrănindu-te cu tehnologie când poţi să mergi la ...
... mai ales când are cine să iţi care bagajul (mulţumesc băieţi)...
Deşi drumul lasă de dorit...
şi pădurea nu este incă verde
acolo, peste 7 munţi şi 7 văi (sau mai simplu 114 km:).. apare curcubeul (şi la propriu şi la figurat)
Aici, la Poşaga...
unii se ascund
... unii trăiesc pe spinarea celorlalţi

...alţii sunt mândrii
...alţii timizi
şi unora nu le pasă.

Cât despre mine, eu am vrut doar să revăd
... căsuţa cu amintiri
... unde trecutul încă păstrează dovezi că am trecut şi noi pe acolo.
.. îmi era dor să privesc copacul (care defapt sunt 2) la care vreau să ajung cândva

... îmi era dor de mirosul lemnului proaspăt tăiat
... imi era dor să beau apă proaspătă

şi cel mai mult îmi era dor să privesc lucrurile în detaliu'

Şi cum ziceam: 'Poşaga 4 ever!'

7 comentarii:

  1. ... sti foarte bine cine te bate la cap cu posaga :D27 februarie 2010 la 21:41

    ... pai la vara daca primesc invitatie in acest Rai pamantesc ,promit ca am sa te duc sus pe munte sa si atingi acei doi copaci si sa le faci poza din apropiere cu amanuntitul ... ca au multe sa iti spuna ca te-au urmarit de cand ai pasit prima oara prin acel mic paradis ''Posaga ''...

    RăspundețiȘtergere
  2. dupa ce terminam cu bacu' facem planuri, mergem poate si la mare :D

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Makavelis, ms.. ma straduiesc, dar acum e mai rau cu timpu'

    RăspundețiȘtergere
  4. Asta ii cea mai tare....domne ce imi place..... 8->

    RăspundețiȘtergere
  5. wooooooooooow :o supeeeeer taaare astea de mai sus ....ai de capu meu ....felicitari ella profund impresionata .....:x adyna:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  6. Yo`s ficior de posagan
    Nu ma dau pa voi un an
    Nu ma dau pa voi o luna
    Ca`s ficior ma dore`n pula

    RăspundețiȘtergere

 

Translate

Sample Text