duminică, 14 februarie 2010

Adunarea bloggerii

Ăsta ar trebui să fie un photoblog, dar m-am gandit totuşi că ar fi frumos să scriu de data asta ceva.

Vineri, 12 feb a avut loc o întalnire a bloggerilor (un blogmeet) ... a 3-a din Alba... Nu ştiam că există aşa ceva, dar am fost şi eu invitată :D Iniţial nu am vrut să mă duc deoarece mă gandeam că nu cunosc pe nimeni, probabil o să dau de nişte 'şoareci de calculator' şi nici nu am eu cunoştinţe aşa de vaste în ceea ce priveşte lumea asta virtuală... Dar a fost foarte foarte tare. Toţi au fost deschişi, amuzanţi şi toate chestiile astea de bine...

În special vroiam să le mulţumesc celor care m-au menţionat şi pe mine în posturile lor şi drept urmare am avut ceva mai mulţi (mult mai mulţi) vizitatori ca de obicei. :)

Bloggeri prezenţi:
  1. Andrei - the guru :))
  2. Cipri - gazda (La Pas)
  3. Jorjh
  4. Liviu
  5. Deme
  6. Adi
  7. Alex
  8. Alle
  9. Motora
  10. Adrian
  11. Dan
  12. Raluca
  13. Bianca
  14. Ella şi Paula
Poze nu o să pun pentru a nu le dezvălui identitatea la unii şi pentru a nu-i compromite pe alţii (unora nu le place să fie văzuţi cu berea în mână).

5 comentarii:

  1. pot dormi linistit la noapte acum :))

    RăspundețiȘtergere
  2. ms pentru mentiune, astept poze (si id tau :p )

    RăspundețiȘtergere
  3. nu mi s-a mai spus adrian dintr-a doua :> :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @ popescul: sorry, dar ti'am luat numele din numele blogului :D nu am tinut minte cand te'ai prezentat, retin mai greu numele la oameni.

    RăspundețiȘtergere
  5. Vrem poze oricum, sa nu crezi ca ai scapat. Din alea faine. Cu noi, nu cu altii :P

    RăspundețiȘtergere

 

Translate

Sample Text