duminică, 29 ianuarie 2012

Laying


"Laying close to you
Feeling your heart beating
And I'm wondering what you're dreaming
Wondering if it's me you're seeing
Then I kiss your eyes and thank God we're together
And I just wanna stay with you
Just stay in this moment forever, forever and ever"
[ Aerosmith - I Don't Wanna Miss A Thing ]

Un comentariu:

  1. ''Te iubesc!''
    Un început bun pentru o poveste de iubire...
    Aşa a fost şi cu povestea noastră...
    Un sărut în prima zi
    Apoi mereu şi negreşit
    Voiam sa îţi spun tot ce simt.

    Îţi repetam chiar zi de zi
    Şi tu la fel şi eu mereu,
    Şi nu ne săturam de noi,
    De vorbe dulci,de seri in doi...
    Şi ne spuneam in fel şi fel
    Şi ne-alintam şi ne jucam
    Şi iar spuneam că te iubesc
    Dar niciodată nu am spus
    Că te iubesc ca-n prima zi
    De aş fi spus,aş fi minţit
    Căci te iubesc altfel in fiecare zi.

    Tu eşti acelaşi,eu la fel
    Numai iubirea mea tot creşte
    Şi neîncetat şi azi la fel...
    E altfel decât a fost ieri
    Iar mâine va fi diferit,
    Te voi iubi un pic mai mult!

    Cum sa nu-ţi spun ca te iubesc?
    Să mă mint singură?
    Să te mint frumos?
    Nu are rost,căci te iubesc
    Şi pot oricând să dovedesc
    Că tot ce spun eu nu greşesc
    Şi nu te mint...doar te iubesc!

    RăspundețiȘtergere

 

Translate

Sample Text