luni, 8 martie 2010

Spike & Guess Who in Alba

Ok! Numele meu e Laur
Unii ma vad o tinichea, altii o comara de aur
Zic doar ce aud, eu nu ma laud
Stiu cand sa zic ca`s de kkt si cand sa ma aplaud
Nu caut trofee`n rap sau laude`ntrun paragrap
Ca stralucirea`i de moment pana la primu strat de praf...


Visam si io la multe jucarii, ca orice pusti,
Si ma dadeam cu capu' de usi printre ursuleti de plus.
Sa te f*ti pe ele de oratanii impaiate,
Tot incercam sa-i spun lu' mama:
"Nu sunt pi*da,frate!"
Ssstt!Sa nu ne-auda cineva!
Toti care fumati frecvent,va rog, ridicati mana!
Acum va multumim nespus pentru participare,
Dar v-anuntam ca suntem gabori si c-a fost o simulare...
dacă vezi sunete roşii, verzi sau gri eşti unde'ar trebui să fii...
...dacă ochii tăi roşii nu mai pot auzii eşti unde'ar trebuii să fii
O mica parere despre concert: eu m-am distrat. Mi-a plăcut că lumea a participat, or cântat care mai de care... şi nu a fost full să nu te poţi mişca. Ăsta a fost un punct în plus.
Am şi un filmuleţ, nu e prea ok, dar ca să va faceţi o părere despre cum a fost:

Un comentariu:

  1. Stai puţin
    Stau
    Bă, mă vezi
    Te cred
    Mă crezi
    Te-aud
    M-asculţi
    Te văd
    Eşti praf....


    \:d/

    RăspundețiȘtergere

 

Translate

Sample Text